Snapshot 14w17a

Cześć, czołem. Niedawno pojawił się wpis, ujawniający ciekawe nowości http://cialishowtobuy.com/ jakich uświadczymy w aktualizacji 1.8. Złożyło się to wersję próbną gry – Snapshot 14w17a o którym nieco więcej w rozwinięciu.

Najnowszy snapshot wnosi bardzo dużo do rozgrywki głównie w trybach kreatywnym oraz przygodowym, gdzie głównym daniem jest zwiększona możliwość personalizacji generowanego świata. Ponad to Mojang utworzyło nowy gamerule oraz nowy system „BlockStates”, by powoli wyprzeć standardowe „ID” bloku. Pełny changelog poniżej:

Więcej opcji personalizacji świata

Proces generowania świata będzie od dziś podzielony na 4 części:

  • Część 1. – Kontrolowanie częstotliwości, wielkości i innych aspektów rud minerałów, ale też – gravelu, dirta.
  • Część 2. – Kontrolowanie terenu – występowania, wielkości biomów, ich wysokości i innych elementów.
  • Część 3. – Nakładanie limitów na świat.
  • Część 4. – Wybieranie jednego z 16 szablonów świata lub pominięcie tego punktu.

Nowy gamerule – randomTickSpeed

  • Umożliwia kontrolę szybkości wzrostu plonów – zboża, trzciny czy trawy/grzybni.

Granice mapy – zrób to sam.

granicamapy

  • Nowa komenda /worldborder
  • /worldborder center (x) (z) – ustawia środek dostępnego do poruszania się świata.
  • /worldborder set – ustawia granicę mapę i czas, w jakim świat utworzy granicę (zapobiega lagom).

 Przeprogramowanie ID na nowy system „BlockStates”

scoddinnerbone

  • Umożliwia łatwiejsze dodawanie bloków twórcom modów.
  • Prostsze w używaniu.
  • Pełna lista dostępna tutaj.

 

Pomniejsze zmiany:

  • Przesuwanie serwerów na liście serwerów, tak jak paczki zasobów.
  • Zmiany w systemie modelów.
  • Poprawiono kilka bugów.

Może Ci się również spodoba

2 komentarze

  1. pietruszka11 pisze:

    Ooo, dużo lepiej przedstawiony changelog niż na craft****.pl 🙂