Snapshot 14w30b

Cześć. Ekipa Mojang nie szczędziła nam wpisów na ich Twitterze o kolejnych nowościach, przez co apetyt na nowego snapshota rósł z dnia na dzień. Dziś możemy sprawdzić czy ich codzienne chwalenie sie wzrostem FPSów sprawdza się na naszych maszynach. Dodając maszty wszyscy gracze jednogłośnie krzyknęli „Capture The Flag!”. Zapraszam do lektury

Nowości w snapshocie 14w30b

  • Dodano maszty
  • Istnieje możliwość zdobycia głowy Creepera szkieletu oraz Zombie w trybie survival
  • Wykonano ogromny postęp w kierunku optymalizacji (szczególnie poprawiono rendering)

Błędy naprawione w snapshocie 14w30b

  • Naprawiono błędy oświetlenia!
  • Studnia w pustynnej wiosce wykonana była ze złego materiału (Cobblestone)
  • Polecenie /replaceitem nie aktualizowało ekwipunku gracza
  • Crash gry podczas ładowania resources packów
  • Doniczki postawione w wersji 1.7 nie renderowały się w snapshotach
  • Wyłączenie opcji VSync powodowało crash gry
  • „#PLAYER” pokazywało się na pasku bocznym
  • Dywan umieszczany był na złej wysokości
  • Polecenie /testfor z paremetrem @p nie brało pod uwagę współrzędnych x y z
  • Komendy z parametrami dx dy dz nie działały poprawnie
  • Półpłytki nie mogły zostać postawione w trybie survival nawet z flagą CanPlaceOn
  • Hopper podczas przechwytywania przedmiotu z zapisanymi danymi NBT powodował bląd java.lang.NullPointerException
  • Spawnery, Dungeony, Twierdze itd. mogły spwanować moby poza borderem
  • Polecenie /worldborder get pokazywało zlą wartość jeżeli uzywało się /worldborder add
  • Komenda /replaceitem posiadała złą składnie
  • Polecenie /kill dodawało 214748364 w statystyce Damage Taken (zadane obrażenia)
  • Dungeony nie generowały się prawidłowo
  • Chunki zawierające obrazy nie generowały się prawidłowo

Pliki serwerowe dla wersji 14w30b

To wszystko na dziś. Cześć.

Może Ci się również spodoba

1 Odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *